Sunday, October 25, 2009


UJIAN MENIMPA..
Ya Allah, lemahnya diriku dalam menghadapi dugaanMU ini.. Dugaan Yang hanya secebis dari dugaan Rasulullah SAW.. malah hanya sedikit.. Ya Rabb, ingatkanlah aku pada kemenangan badar n kemenangan2 baginda yang telah membuatkan islam tersebar luas.. ingatkanlah aku juga pada usaha2 baginda yang tak pernah putus. Kesanggupan baginda dalam memperjuangkan agama yang tercinta.. ya Allah, aku rasa lemah...lemah memikirkan kekalahan yang bakal aku tempuhi.. tapi, knp begini Ya Allah?knp kekalahan yang aku fikir bukannya kemenangan.. aku takut Ya Allah...teringat diriku pada ayatMU.. Tidak KAU timpakan sesuatu ujian melainkan sesuai dengan kesanggupannya.. aku mampu Ya Allah.. aku yakinn aku mampu..mampu menghadapi ujian kecilMU ini..ya!! i can do it..hey, problem.. i have a big GOD....

No comments:

Post a Comment